Cum Platesc

Iti punem la dispozitie mai multe metode de plata diferite prin care sa achiti produsele dorite:

In cazul platii ramburs, dvs veti achita produsele in momentul livrarii produselor de curier - in numerar.

6.Transport

Produsele comandate vor fi livrate cu Fan Courier sau DPD pe intreg teritoriul tarii. Termenul de livrare este de 2-3 zile, iar la produsele pe care nu le avem pe stoc termenul este de pana la 2 saptamani. Livrarea coletelor se face de luni pana vineri intre orele 08-17, sau la cerere si sambata pana in ora 12. In cazul in care ati achitat un produs online, iar acesta nu a intrat in posesia dvs din anumite motive, va vom vira banii inapoi in contul dvs. Va rugam sa verificati starea coletului si a produselor in prezenta curierului, deoarece dupa preluarea lor nu mai putem accepta reclamatii in acest sens. Valoarea taxei de transport de poate calcula dupa punerea produselor in cosul de cumparaturi - aceasta apare automat.

7.Urmarirea comenzilor

Magazinul nostru online va ofera posibilitatea urmaririi comenzilor dvs. Dupa ce v-ati logat in sistem aveti posibilitatea sa urmariti starea comenzilor dvs care nu au fost inca livrate si incheiate ca si tranzactii cu succes.

Puteti afla urmatoarele detalii:
- daca comanda dvs a fost inregistrata in sistem
- daca comanda a fost procesata de catre colegii nostrii
- daca comanda a fost pregatita si este gata pentru livrare
- daca factura este emisa
- daca coletul a fost predat la firma de curierat pentru a fi livrata dupa stabilirea in prealabil cu dvs a datei de livrare
După această etapă comanda va intra automat in categoria "comenzilor anterioare" - unde veți gasi toate comenzile inchise cu succes. Aici veți găsi de asemenea si comenzile care din diferite motive nu s-au livrat sau nu au fost incheiata cu succes.

8.Reclamatii

Vă rugăm să verificați starea coletului in momentul primirii acestuia de la curier, in prezenta acestuia deoarece reclamații ulterioare nu putem accepta - nu ne asumăm răspunderea pentru deteliorarea produselor si lipsa acestora din timpul transportului.

Reclamatiile de garanție se vor face telefonic sau personal in baza facturii si/sau certificatului de garantie daca este cazul.